onsdag 3. juni 2009

Nå sitter jeg her da!

jaja, da sitter jeg på internat rommet mitt aleine da. Ganske kjedelig igrunn. Begynner ikke på skolen før 0900 i dag. :) Jeg hadde en sikkelig merklig drøm i natt.

Jeg drømte at jeg og en hau med andre folk var og drakk her på Melsom, og alle var fulle. Så møter jeg Tobias en venn av Jørn, han hadde sånn stor boks med hocky pulver, som jeg ville ha, så går jeg ned på butikken, men den kosta 41.50 kr, og da hadde jeg ikke lyst på den. Plutselig møter jeg polti, og de sier at jeg har fått 2,5 år i fengsel. Og bure jeg skulle bo i var drit lite, bar en do, vask og seng, også kunne alle se inn på meg.

Så husker jeg ikke mer av drømmen, den var fertfall ikke noe morsom. :p

1 kommentar: