fredag 5. juni 2009

Enda et kjedelig innlegg.

Nå skal jeg skrive om dagen min igjen. Fordi jeg ikke har noe bedre og skrive om. Dagen begynte med kjdelig teori om smådyr, noe som er veldig veldig kjedelig, fordi Edgar, den lærærn vi har, parter kunn om parring av dyr, eller om hormoner, og det er vær gang vi har han! Men uansett, dagen gikk greit, de siste timene var jeg ikke på skolen, noe jeg sjeldent er på fredager :p

Så var det på tide og dra hjem. Jeg og Jørn dro hjem til mora hans og spiste middag der. Etter noen timer dro vi hjem til faren til Jørn. Vi drakk littegrann. Ellers har jeg ikke gjort stort i dag. :p
I morgen skjer det noe litt skummelt, vi skal feire bursdagen til Jørn, og da kommer det ganske mange som jeg ikke kjenner, eller har sett eller snakka med. Og det er noen som prater engelsk der, og engelsk er ikke min sterkeste side. :p
Men, det blir sikkert koselg :)
Nå føler jeg ikke for og skrive mer. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar