I dag har vi ikke gjort stort, vi har bare sitti inne pga været, det er jo koselig, vi har sitti inne og spilt playstation. Kost litt med kaninen. Nå sitter vi og venter på middag, mamma lager spagettigryte :D På lørdag skal jeg og Jørn Patrick på visning, gleder meg sikkelig, håper den er i standars stand, sånn at vi kan flytte inn i den. Vi er ganske lei av og leite, så håper den er grei. :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar