Okei, da prøver jeg igjen med nye blogg.
Jeg kommer ikke til og skrive for vær dag, men vær gang jeg husker eller det har vært noe gøy og skrive om. Det tar nok ikke så lang tid, før jeg glemmer og skrive her. :p
Men skla prøve så godt jeg kan :)
Ny skole
for 15 år siden

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar